هيچ مردی با این زن ازدواج نمی کند...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 آبان 1390
بازدید : 735
نویسنده : امیرحسین

 

 
 
 
براي داشتن يك ازدواج خوب هميشه لازم نيست كاري انجام داد بلكه گاهي لازم است در مورد كارهايي فكر كنيد كه نبايد انجام دهيد. اگر زنان بتوانند از انجام دادن اين اشتباهات دوري كنند، مي‌توانند بدون جريحه‌دارشدن غرور و شخصيت‌شان ارتباط زناشويي خوبي داشته باشند.
 
 
 

براي داشتن يك ازدواج خوب هميشه لازم نيست كاري انجام داد بلكه گاهي لازم است در مورد كارهايي فكر كنيد كه نبايد انجام دهيد. اگر زنان بتوانند از انجام دادن اين اشتباهات دوري كنند، مي‌توانند بدون جريحه‌دارشدن غرور و شخصيت‌شان ارتباط زناشويي خوبي داشته باشند. 



بزرگ‌ترين اشتباه زنان

هرچقدر انسان مستقل و با اعتماد به نفسي هم باشيد، هرگز خودتان را از حمايت همسرتان بي‌نياز ندانيد. ياد بگيريد كه به همسرتان تكيه كنيد يا حداقل در اغلب اوقات به نصيحت‌هاي او عمل كنيد. هر مردي دوست دارد كه حس برتر بودن و خواستني بودن را از سمت همسرش تجربه كند. وقتي زن براي كمك خواستن به مرد تكيه مي‌كند، مرد با آغوش باز از او استقبال مي‌كند. اين اتفاق نه تنها ازدواج شما را نجات خواهد داد بلكه باعث نزديكي بيشتر به همسرتان مي‌شود. هرگز هوش و حس قضاوت همسرتان را زير سوال نبريد. اگر با نظر او مخالف هستيد قبل از هر چيز او را به دليل داشتن قدرت حل مسائل تشويق كنيد و سپس به آرامي از او بخواهيد درنظرش تغييراتي به‌وجود آورد.




 
عملي احمقانه اما موثر!

حتي اگر همسرتان كاري انجام داد كه شما را تحريك كرده است، از زبان توهين آميز استفاده نكنيد. شايد با فحاشي، كمي از فشار درون‌تان را خالي كنيد اما با اين كار زندگي زناشويي‌تان را از بين خواهيد برد. بي‌احترامي به شخصيت همسرتان بدترين چيزي است كه شما به‌عنوان يك زن مي‌توانيد انجام دهيد. هرگز فراموش نكنيد از همسرتان به خاطر ابتكارش در به‌وجود آوردن صلح و آشتي ميان خودتان تشكر كنيد. وقتي ويژگي خوبي را در همسرتان ديديد سريع آن را بيان كنيد و از او تشكر كنيد. اين كار ممكن است كمي احمقانه به‌نظر برسد اما با اين عمل مي‌توانيد زندگي‌تان را نجات دهيد.



دور از اجتماع خشمگين

اگر بتوانيد همسرتان را در حضور ديگران نقد نكنيد، مي‌توانيد زندگي زناشويي‌تان را با موفقيت نجات دهيد. اگر مي‌خواهيد عادت همسرتان را تغيير دهيد يا متوقفش كنيد، هرگز از كلمات زننده استفاده نكنيد اما به‌عنوان يك زن اگر به‌دنبال شادي، سلامت و امنيت همسرتان هستيد، در چنين موضوعاتي با احتياط عمل كنيد.



:: موضوعات مرتبط: موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: هیچ , مرد , ی , با , این , زن , ازدواج , نمیکند , موفقیت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com