ایده های جالب در مورد دوربین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390
بازدید : 1261
نویسنده : امیرحسین

 

لنز آیفون


برترین ها: 

این اولین باری نیست که لوازم جانبی گوشیهای آیفون را به شما معرفی می کنیم. این لنز جدید ترکیبی از 3 نوع لنز ، تله فتو، فیش آی و لنزی با زاویه دید عریض است ، که همگی آنها به راحتی چرخیده و جا به جا می شوند. بنا بر این در هنگام سفر به راحتی می توانید از خودتان هر عکسی را که دوست دارید، بگیرید.

 




 
پایه ردیاب دوربین

 

همیشه در سفربه دنبال کسی هستیم که از من عکس یا فیلم بگیرد. اما حالا با استفاده از این پایه ردیاب دوربینهایSwivl می توانیم  این کار را انجام دهیم. شما می توانید بر روی این پایه یک دوربین دیجیتال و یا یکی از محصولات شرکت Apple را قرار دهید و با استفاده از سیستم عامل آندروید که به این وسایل متصل می شود و نیز با استفاده از چرخش 180 و یا 360 درجه ای این پایه دوربین از خود عکس و یا فیلم بگیرید. به علاوه این پایه سریعتر از شما حرکت می کند، بنابراین می تواند در هر جایی شما را گیر بیاندازد و از شما عکس بگیرد.

 




 
کیف و پایه دوربین

 

شما می توانید از این وسیله هم به عنوان جلد دوربین و هم به عنوان پایه دوربین استفاده کنید. در واقع یک سری از سیمهای فلزی در زیپ آن جاسازی شده . به خاطر همین شمامی توانید آنرا هر جایی قرار دهید و به عنوان پایه دوربین استفاده کنید.

 




 
پایه ای برای گوشیهای آیفون

 

شما قطعا با گوشی آیفون خود عکسهای زیبایی می اندازید، اما هنگامیکه از خودتان عکس می گیرید، نمی توانید آنرا در دستتان نگه دارید. بسیار خوب، این 3 پایه به شما کمک می کند تا گوشی خود را در هر جایی قرار داده و با آن عکس بگیرید

 




 
دوربینهای عکاسی سه بعدی

 

ما امروزه در عصر محصولاتی سه بعدی، همانند، فیلم، عینک، تلویزیون، کامپیوتر و دوربین سه بعدی هستیم. دوربینهای سه بعدیLumixکه توسط کارخانه پاناسونیک ساخته شده اند، دارای 2 لنز با زاویه دید فوق العاده بالا هستند که می توانند با یکدیگر و یا به طور جداگانه عمل کنند و با توجه به نیاز شما عکسهای عادی و یا 3 بعدی بیاندازند . به علاوه هر کدام از این لنزها در یک زمان می توانند عملی جداگانه انجام دهند، یعنی در حالی که شما با یک لنز عکاسی می کنید، با لنز دیگر نیز در همان زمان فیلمبرداری کنید. این دوربینها تا پایان سال 2011 وارد بازار خواهند شد.

 




 
LOMOKINO، دوربین فیلمبرداری

 

 این دوربینهای هندلی جدید ظاهری شبیه به دوربینهای دهه های 50 و 60 دارند. شما می توانید با استفاده از این دوربینها علاوه بر عکاسی، با فیلمهای 35 میلی متری هم در حدود 40 ثانیه فیلمبرداری کنید.

 




 
تکیه گاهی برای دوربینهایDSLR

 

این وسیله جیبی کوچک دستگاهی است که به دوربین شما متصل شده و تکیه گاهی مطمئن برای آن می شود. این وسیله از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده، بسیار سبک است و وزنی کم دارد. به هر حال شما نمی توانید با این وسیله به طور کامل از لرزش دوربینتان جلوگیری کنید، اما می توانید آنرا به حد اقل برسانید و عکسهای زیبایی بگیرید.

 




 
گوشی LG Prada 3.0 به صورت رسمی معرفی شد

 

با اینکه آمار فروش سالیانه شرکت ال‌جی (بخش تلفن‌های همراه) به رقیب خود یعنی سامسونگ نمی‌رسد اما در بخش گوشی‌های همراه این شرکت در سال‌های اخیر فعال‌تر شده است و مدل‌ها نسبتا متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. به تازگی یک گوشی اندرویدی دیگر از این شرکت به صورت رسمی معرفی شد که مدت‌ها پیش تصاویری از آن نیز منتشر شده بود.

 

 این گوشی که Prada 3.0 نام دارد، مجهز به پلتفرم اندروید 2.3 است و به نظر می‌رسد مشکلی برای دریافت نسخه بعدی اندروید نداشته باشد. پردازنده این مدل 1 گیگاهرتزی دوهسته‌ای است که با دوربین 8 مگاپیکسلی خود،‌ امکان فیلم‌برداری با کیفیت 1080p را خواهد داشت. ظرفیت ذخیره سازی این اسمارت‌فون 8 گیگ بوده که با کارت حافظه جانبی، امکان اضافه کردن به این ظرفیت وجود دارد.

 

صفحه نمایش اسمارت‌فون جدید ال‌جی، 4.3 اینچ و رزولوشن آن 480*800 است. از ویژگی‌های مناسب در Prada می‌توان به طراحی نسبتا زیبای آن اشاره کرد که با با بدنه براق، مورد پسند اکثر کاربران قرار می‌گیرد. سخت‌افزار این مدل با توجه به گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، خیلی خاص و قدرتمند نیست اما برای کاربران زیادی می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد. نظر شما در مورد این برند و گوشی LG Prada 3.0 چیست؟




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژِی , ,
:: برچسب‌ها: ایده های جالب در مورد دوربین , دوربین , دوربین فیلم برداری , دوربین عکاسی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com