عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 6 اسفند 1390
بازدید : 1500
نویسنده : امیرحسین

تست عشق

 

احتمالا این احساس برایتان آشنا است : شما عاشق هستید ، اما از احساس طرف مقابل خود مطمئن نیستید و اینطور می پندارید که با یکدیگر زوج مطلوبی خواهید بود اما اوآنقدرها هم از رابطه اش با شما هیجان زده نیست. وفتی که در کنارتان نیست ، مدام به اوفکر می کنید اما این طور به نظر می آید که او بدون شما مشکل چندانی ندارد . این ها به چه معتایی هستند؟

 

از کتا ب (آیا تو آن گمشده ام هستی  ) تستی را برای شما آماده کرده ام تا با واقعیت آشنا شوید هرچند که ممکن است ناراحت کننده باشد:

 

 

 

برای جملاتی که (بیشتر اوقات ) احساسات و رفتارهای شما را توصیف می کنند ، یک امتیاز در نظر بگیرید. سعی کنید صد در صد با خود صادق باشید، حتی اگر خوشایند نباشد.

 

 

 

1-این شمایید که معمولا از لحاظ فیزیکی مبادرت به ابراز محبت می کنید . (این شمایید که اول دست او را می گیرید ، او را به سمت خود می کشیدو...)

 

 

 

2-این شمایید که می خواهید صمیمی و مهربان باشید و مهرورزی کنید؛ در حالی که همسرتان/دوستتان به تنها چیزی که علاقه نشان می دهد،رابطه ی جنسی است.

 

 

 

3- نهایت تلاش تان را میکنید که با او باشید و کارهایش را انجام دهید، در حالی که او به ندرت در حق شما چنین کارهایی انجام می دهد.

 

 

 

4- در ابتدای رابطه این شما بودید که اول به خانواده خود درباره ی او سخن گفتید.

 

 

 

5- این شمایید که بیشتر برنامه ریزی ها (رزرو کردن جا در رستوران ، بیرون رفتن برای تعطیلات آخر هفته ، عصرهای رمانتیک و ...) را به عهده دارید، در حالی که دوستتان/همسرتان بدون نشان دادن شور و اشتیاق خاصی فقط در آن ها شرکت می کند.

 

 

 

6- این شمایید که در رابطه هیجان بیشتری ازخود نشان می دهید؛ ولی او هرگز به شما نشان نمی دهد که رابطه برایش معنا و مفهوم خاصی دارد یا نه به عبارتی( بی تفاوت است).

 

 

 

7- در پاره ای از مناسبت های خاص هدیه های شما (شخصی ) بوده و روی آن ها خوب فکر شده است در حالی که او اکثرا در آخرین لحظه به فکر می افتد و هدیه هایش (غیر شخصی اند).

 

 

 

8- این شمایید که بیشتر تماس ها را در رابطه شروع می کنید: تلفن ها ، صحبت ها، و...

 

.

 

9- وفتی که درباره ی رابطه ، آینده و احساسات تان صحبت می کنید دوست/همسرتان یا سکوت اختیار می کند و یا موضوع را عوض می کند.

 

 

 

10-این شمایید که خود را با زندگی ، عادت ها ، و برنامه های ا و وفق می دهید، در حالی که او تلاشی برای این که خود را با زندگی و برنامه های شما وفق دهد، نمی کند. حال امتیازات خود را جمع ببندید:

 

 

 

2 امتیاز :رابطه ی شما متعادل است و به احتمال قوی به همان میزان عشق دریافت می کنید که عشق می ورزید ، در زمینه هایی که امتیاز گرفتید ، تامل کنید و حتما نیازها و خواسته هایتان را مطالبه نمایید.

 

 

 

3-5  امتیاز: ممکن است خود را متقاعد سازید که به شما عشق کافی می ورزند ، در حالیکه اینطور نیست.شما بسیار تلاش می کنید تا عشق و محبت او را جلب کنید ، اما او در جهت جلب علاقه و عشق شما تلاش چدانی نمی کند. او به لحاظ روحی تنبل است و یا اصلا شما را دوست ندارد. از اینکه مدام به تنهایی  و به شدت پارو بزنید، دست بکشید و ببینید که آیا او نیز پاروها را به دست خواهد گفت تا سهم خود را انجام دهد؟ در غیر اینصورت این رابطه برایتان مناسب نیست.

 

 

 

5-7 امتیاز: در چنین رابطه درد ناکی چه می کنید؟ از اینکه خود را گول بزنید ، دست بردارید و با این واقعیت روبه رو شوید که آن مقدار عشقی را دریافت نمی کنید که مستحق آن هستید. اعتماد به نفس شما به

 

حدی پایین است که (خورده نانی ) دل خوش کرده اید و وانمود می کنید که برایتان کافی است. در حالی که اینطور نیست إ در موقعیتی بسیار (ناسالم) قرار دارید و هرچه بیشتر به رابطه ادامه دهید لطمه روحی بیشتری خواهید دید . فورا به همسر/دوست خود درباره رفتار وبرخوردی که استحقاق آن را دارید ، التیماتوم بدهید. چنانچه موثر واقع نشد، به رابطه پایان دهید. سپس بیاموزید تا چگونه خود را دوست بدارید.

 

 

 

8-10 امتیاز: چه رابطه ای إ با مشا در رابطه نیستند ، بلکه شما در وهم و پندار خود زندگی می کنید . شما مدام از خود مایه می گذارید ؛ اما چیزی دریافت نمی کنید . این (عشق ) نیست بلکه (خودکشی روانی ) است. شما اصولا آمادگی اینکه در رابطه ای باشید را ندارید. پیش از آنکه دیر شود رابطه را ترک کنید و نزد مشاور بروید تا به شما کمک کند خود را دوباره بازیابید.




:: موضوعات مرتبط: انواع تست ها , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com