احتمال ۸ ماه حبس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391
بازدید : 904
نویسنده : امیرحسین

خبرگزاری رسمی پرتغال نوشته کارلوس کروش، سرمربی سابق تیم‌ملی این کشور و سرمربی فعلی تیم‌ملی ایران، انتظار دارد از سوی دادگاه کوویلا از اتهام توهین و افترا تبرئه شود.

سایت «ویسائو» و خبرگزاری رسمی پرتغال «لوسا»، نوشته‌اند کارلوس کروش روز گذشته به دادگاه کوویلا مراجعه کرده تا ۱۱ شاهد خود درخصوص این پرونده را به دادگاه معرفی کند. این دادگاه با شکایت لوئیس هورتا، رئیس کمیته ملی ضد دوپینگ پرتغال در سال ۲۰۱۰ و با ادعای توهین کروش به او تشکیل خواهد شد و از روز دوشنبه نیز جلسات رسیدگی به این اتهام کروش را آغاز خواهد کرد. لوئیس هورتا مدعی شده که در سال ۲۰۱۰ و در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی با توهین از سوی کروش، سرمربی وقت تیم‌ملی پرتغال روبه‌رو شده و کروش باید از روز دوشنبه در دادگاه از خود دفاع کند.
گاسپار و سیموئز بین شاهدان کروش
هنوز دقایقی از اعلام خبر دادگاهی شدن سرمربی تیم‌ملی کشورمان توسط خبرگزاری پرتغال نگذشته بود که سایت «کوریو دامانها» با چاپ تصویری که کروش را در کنار پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو در حال ورود به دادگاه نشان می‌داد، از پینتو داکوستا در کنار دنیل گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی ایران، آنتونیو سیموئز، دستیار کروش در تیم‌ملی ایران و روی سانتوس، مفسر ورزشی به عنوان تعدادی از ۱۱ شاهد کروش نام برد. بنابر اعلام این سایت، کروش خیلی آرام و خونسرد وارد دادگاه شد و در حضور قاضی کلیه اتهامات هورتا نسبت به خود را بی‌پایه و اساس خواند.
کروش: مطمئن باشید تبرئه خواهم شد
به گزارش سایت اسپورتوی پرتغال، کارلوس کروش پس از اولین جلسه دادگاه خود در جمع خبرنگاران گفت: من به عدالت دادگاه اطمینان دارم و مطمئن باشید تبرئه خواهم شد. کروش در پاسخ به این سؤال که آیا متأسف است، گفت: هرگز! امروز با برپایی این دادگاه تمام صحبت‌های من مبنی بر تبانی و توطئه‌چینی علیه من به همه ثابت شد. من از دادگاه و قاضی آن سپاسگزارم که فرصت صحبت و دفاع از خود را به من دادند. همه دیدید که دادگاه ورزشی سوئیس مرا تبرئه کرد و شک ندارم که در این دادگاه نیز تبرئه خواهم شد.
وکیل شاکی: شاهدان کروش معتبر نیستند
در ادامه گزارش‌های مربوط به دادگاه کروش، پل ماتا، وکیل لوئیس هورتا، شاکی کروش گفت: من بدون توجه به تمام حرف و حدیث‌ها در این دادگاه حاضر شده‌ام و فقط می‌دانم که بسیاری از شاهدان کروش از اصل ماجرا بی‌خبر هستند و چیزی از حقیقت نمی‌دانند.
دادستان: ممکن است کروش به ۸ ماه زندان محکوم شود
روی پاتریسیو، دادستان دادگاه هورتا و کروش درخصوص ادعای وکیل هورتا مبنی بر نامعتبر بودن شاهدان کروش و ادعای کروش مبنی بر قطعی بودن تبرئه شدنش گفت: بعید است که در این دادگاه سؤال جدی از شاهدان مطرح شده و به گفته آنها استناد شود. روند دادگاه به این شکل است که ابتدا تحقیقات صورت گرفته و تا ماه جولای مستندات جمع‌آوری شده و سپس بر اساس این مستندات حکم نهایی اعلام می‌شود که این حکم می‌تواند ۸ ماه حبس و جریمه نقدی را برای کروش در پی داشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , خبری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com