پادشاه جدید عربستان سعودی و نخستین پیامش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393
بازدید : 876
نویسنده : امیرحسین

خبرگزاری ایسنا: پادشاه جدید عربستان در اولین سخنرانی خود پس از مرگ ملک عبدالله که به نوعی سخنرانی به قدرت رسیدن وی محسوب می‌شود، تاکید کرد که راه پادشاهان پیشین خود را ادامه می‌دهد و از مسائل مربوط به جهان اسلام و جهان عرب حمایت می‌کند.

شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد؛ سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه جدید عربستان در این سخنرانی که به نظر پیشتر ضبط شده بود، با تسلیت به ملت‌های مسلمان و عربی از اقدامات پادشاه متوفی این کشور تقدیر کرد.

وی متعهد شد که راه پادشاهان پیشین خود از جمله ملک عبدالله را دامه دهد و گفت: به یاری خداوند روشی را که از زمان تاسیس عربستان سعودی به و سیله عبد العزیز در پیش گرفته شده را ادامه می‌دهم و از خداوند می‌خواهم در این راه مرا یاری کند.

سلمان بن عبدالعزیز در ادامه از خداوند خواست تا وی را در اداره کشور در شرایط کنونی یاری دهد و تاکید کرد: مسائل مربوط به امت اسلامی و عربی را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد.

منبع: برترینها




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: پادشاه جدید عربستان سعودی و نخستین پیامش , پیام , پادشاه , عربستان , نخستین پیام , سیاسی , سیاست , سخنرانی , ملک عبدالله , سلمان بن عبدالعزیز , عربی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com