عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 بهمن 1393
بازدید : 904
نویسنده : امیرحسین
مادر یکی از دو گروگان ژاپنی در بند گروه تکفیری داعش با بیان اینکه پسرش همواره دوست داشت به نجات جان کودکان در میدان‌های نبرد کمک کند خواستار آزادی او شد.
 
خبرگزاری ابنا: مادر یکی از دو تبعه ژاپنی که گروه تروریستی داعش به گروگان گرفته است، روز جمعه خواستار آزادی این دو تن شد.

«جونکو ایشیدو» در جمع خبرنگاران از دولت ژاپن خواست ۲۰۰ میلیون دلاری را که داعش برای آزادی این دو نفر مطالبه کرده است، پیش از پایان ضرب الاجلی که این گروه تعیین کرده است، بپردازد.

وی با بیان اینکه پسرش تنها اقدامات بشردوستانه انجام می‌داد درحالی که به گریه کردن افتاد خطاب به داعش گفت: «کنجی» دشمن شما نیست، لطفاً او را آزاد کنید. او همواره دوست داشت به نجات جان کودکان در میدان‌های نبرد کمک کند.

دو گروگان ژاپنی «کنجی گوتو جوگو» و «هارونا یوکاما» نام دارند که گروه تکفیری داعش برای آزادی آنها به دولت ژاپن ۷۲ ساعت مهلت داده تا ۲۰۰ میلیون دلار برای نجات زندگی این گروگان‌ها پرداخت که اگر این کار را نکند دو گروگان را ذبح می‌کند.

این تهدید داعشی‌ها موجی از نگرانی را در مقامات ژاپن ایجاد کرده و حتی «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن در تماس تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه خواستار کمک دولت آنکارا به آزادی دو گروگان ژاپنی شده است.

پرفسور حسن کو ناکاتا استاد دانشگاه داشیشا ژاپن برای میانجی‌گری آزادی دو گروگان ژاپنی در بند گروه تروریستی داعش اعلام آمادگی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مادر یکی از گروگان های ژاپنی و درخواستش از داعش , گروگان های ژاپنی , داعش , سیاسی , خبرنگاران , مادر , درخواست , سیاست ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com