دوربین های ثبت سرعت در راه سه برابر شدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393
بازدید : 892
نویسنده : امیرحسین
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به این‌که دوربین‌های ثبت سرعت در جاده‌ها به ۲۴۰۰ دوربین می‌رسد، گفت: هم‌اکنون ۶۳۰ دوربین ثبت نظارت تصویری در جاده‌ها نصب است.
 

خبرگزاری مهر:علی اکبر آشوری با اشاره به خرید دوربین های جدید برای ثبت تخلف سرعت در جاده ها، اظهار کرد: برای توسعه دوربین های ثبت سرعت برنامه ریزی هایی شده که مراحل قانونی را طی می کند.

وی با بیان این که تعداد دوربین های ثبت سرعت را به ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ دستگاه افزایش می دهیم، بیان کرد: اکنون ۴۰۰ دوربین ثبت سرعت در جاده ها داریم که ۲۰۰ دوربین برای سازمان راهداری و ۲۰۰ دوربین برای پلیس راهور فعال شده است که به تخلفات سرعت در جاده ها رسیدگی می کند و اطلاعات در مرکز اجراییات پلیس تبدیل به جریمه می شود.

مدیر مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد: پس از طی مراحل قانونی، تعداد دوربین های ثبت سرعت در جاده ها به ۲۴۰۰ دوربین افزایش می یابد که می تواند نقش زیادی در کنترل سرعت در جاده ها داشته باشد.

آشوری با بیان این که ۶۳۰ دوربین ثبت نظارت تصویری در جاده ها نصب است، خاطرنشان کرد: این دوربین ها جاده ها را پایش تصویری می کند و اطلاعات مربوط به جاده ها را در اختیار ما می گذارد.




:: موضوعات مرتبط: خبری , ,
:: برچسب‌ها: دوربین , دوربین های ثبت سرعت , سازمان راه داری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com